Sunday, January 5, 2020

New year To Do list!


New Year! Time to say goodbye to the old year and welcome the new one. I don't know how your previous 365 days were. Certainly there would have been bad but also beautiful moments. The next 365 days are ready to start. What are your new expectations and hopes within this timeframe?

Here's my list. Do we have something in common or you have something to add to the following list?

  • Take care of myself (healthy eating, practice more).
  • Spend more time in nature.
  • Enjoy the little things in life.
  • Learn new things.
  • Read more books.
  • Have positive attitude.
  • Be grateful, happy, and satisfied with what I have.
  • May my actions speak louder than my words.
  • Laugh with friends.
  • Increase my income!
  • Become a better person.
  • Τo make it clear that the age of 51 belongs to me!



Στόχοι της νέας χρονιάς!

Νέα χρονιά! Καιρός να πεις ένα αντίο στον παλιό και ένα καλωσόρισμα στον καινούριο χρόνο. Δεν ξέρω πως ήταν για τον καθένα από σας οι προηγούμενες 365 ημέρες. Σίγουρα θα υπήρχαν άσχημες αλλά και όμορφες στιγμές. Οι επόμενες 365 μέρες ξεκινούν. Εσύ τι ελπίζεις ή τι θα προσπαθήσεις να πετύχεις μέσα σε αυτό το χρονικό διάστημα;

Να η δική μου λίστα. Έχουμε κάτι κοινό ή έχεις να προτείνεις κάτι άλλο;

  • Να προσέχω τον εαυτό μου (καλή διατροφή, περισσότερη άσκηση)
  • Να περνάω περισσότερο χρόνο κοντά στη φύση.
  • Να απολαμβάνω τις μικρές χαρές.
  • Να μαθαίνω καινούρια πράγματα και να εξελίσσομαι.
  • Να διαβάσω περισσότερα βιβλία.
  • Να έχω θετική στάση απέναντι στη ζωή.
  • Να είμαι ευγνώμων, ευτυχισμένη και ικανοποιημένη με όσα έχω.
  • Να γίνω καλύτερη στις πράξεις παρά στα λόγια.
  • Να γελάω με φίλους.
  • Να αυξήσω το εισόδημά μου!
  • Να γίνω καλύτερος άνθρωπος.
  • Επιτέλους να εμπεδώσω την ιδέα πως η ηλικία των 51 ανήκει σε εμένα!


1 comment: