Sunday, August 2, 2020

My tahini breakfast!!




The truth is that I was not familiar with tahini (sesame seed paste) taste but there are lots of good reasons for tahini to be part of my breakfast. Spread tahini over my morning whole grain bread, top with honey, cinnamon, nuts and fruit, pear for me, it is a way to switch up and make my breakfast nutritious and satisfying. 

Tahini contains proteins, "good" fats fiber and it is loaded with antioxidants. Ιt is rich in magnesium, selenium, calcium, phosphorus, potassium, zinc and copper. It acts protectively in my body and contributes to its proper functioning. 

Pay attention to the quantity!! The fact that it is healthy, does not presuppose over-consumption due to its high calorie content!! 

More info: 






Το ταχίνι στο πρωινό μου

Σήμερα μαζί με τον ελληνικό καφέ αποφάσισα πάνω στο ψωμάκι ολικής άλεσης να βάλω λίγο ταχίνι, μέλι, κανέλα, ξηρούς καρπούς και φρουτάκι, αχλάδι για μένα. Ναι το αποφάσισα, θα βάλω το ταχίνι στο πρωινό μου λόγω της θρεπτικής του αξίας. Η αλήθεια είναι πως δεν ήταν και το καλύτερό μου αλλά με λίγο μελάκι βελτιώνεται κατά πολύ η γεύση του. 

Προάγει την υγεία μου, καθώς περιέχει πρωτείνες, «καλά» λιπαρά, φυτικές ίνες αλλά και αντιοξειδωτικές ουσίες. 

Είναι πλούσιο σε μαγνήσιο, σελήνιο, ασβέστιο, φώσφορο, κάλιο, ψευδάργυρο και χαλκό. Δρα προστατευτικά στον οργανισμό μου και συμβάλλει στην καλή λειτουργία του. 

Προσοχή στην ποσότητα!! Τα ότι είναι υγιεινό δεν προϋποθέτει και υπερ-κατανάλωση λόγω της υψηλής θερμιδικής του απόδοσης !! 

Περισσότερες πληροφορίες στους συνδέσμους που ακολουθούν: 




No comments:

Post a Comment