Friday, April 3, 2020

“Live your life under the current conditions”, ancient greek quote




I only knew the Hollywood version of global pandemics via movies like “contagion” and now I found myself as an actor of this kind of movies, but this time in a real outbreak which spreads across the world. 

So, under the current conditions, locked up in my home, I seek for: 
  • Relax . It's an opportunity to rest as I used to complain that I couldn't make time for myself. 
  • Enjoy the garden, the nature΄s beauty - proud of my mother in law which is responsible for this good-looking green space! Μe, I can't even take care of a single pot!-. If you are familiar with gardening now you have the opportunit  to help you cope with self-isolation.

  • Action. Get in shape by formulating a workout program and a healthy eating plan; be sure of a quality and controlled calorie intake. 
  • Cleaning home, is another way to stay active indoors! the home daily cleaning tasks can boost my energy levels.
  • Connection. Stay connected with friends (we have the means) and and the rest of the family. We are given the chance to sit down all together for home-cooked meals. 
  • Projects. Keep the mind active.An online visit to a museum or library, or read books as to open the door of emotion and knowledge since the door of the house has to remain closed. 
  • Support and empathy. I realized that my behavior affects not just me but those around me. 
  • Information from credible sources and positive thinking. I think the best is going to happen! 
Finally, I feel that planet Earth takes a break together with its inhabitants. We have now the luxury of enjoying and appreciating little things in life that we completely ignored before. 

Since I understand that I cannot change the aspects of this new reality, I΄ll try to adjust myself to circumstances. I do not lose my optimism, my energy and my creativity. 


“Επί τοις παρούσι τον βίον διάπλεκε” 
(Κανόνιζε τη ζωή σου με βάση τις τρέχουσες συνθήκες) 

Η αλήθεια είναι πως την εμπειρία μίας παγκόσμιας επιδημίας την είχα ζήσει μόνο μέσα από ταινίες του Hollywood όπως το «contagion». Τώρα, έχω την αίσθηση πως πρωταγωνιστώ σε μία τέτοια ταινία επιστημονικής φαντασίας, αυτή τη φορά αντιμέτωπη με μία πραγματική απειλή για όλο τον κόσμο. 

Κάτω λοιπόν από αυτές τις συνθήκες εγκλεισμού στο σπίτι, προσπαθώ: 
  • Να είμαι χαλαρή. Είναι μία ευκαιρία να ξεκουραστώ που όλο παραπονιόμουν πως δεν βρίσκω χρόνο για τίποτα. Τώρα λοιπόν που έχω το χρόνο κοιτάω να τον σπαταλήσω με τον καλύτερο τρόπο. 
  • Na aπολαμβάνω τον κήπο τον οποίο περιποιείται η πεθερά μου. Εγώ ούτε μία γλάστρα δεν μπορώ να περιποιηθώ! Για όσους αγαπούν τη συγκεκριμένη δραστηριότητα η περίοδος ενδείκνυται!
  • Να μένω δραστήρια. Βάζω φόρμα και ακολουθώ ένα πρόγραμμα γυμναστικής (ναι υπάρχουν τρόποι και το ξέρεις!) και διατροφής φροντίζοντας οι θερμίδες που λαμβάνω να είναι ποιοτικές και ελεγχόμενες! 
  • Δουλειές του σπιτιού! Ο,τι πρέπει για να μη μένω αδρανής.
  • Να έρχομαι σε επαφή με φίλους (έχουμε τα μέσα) και με τα υπόλοιπα μέλη της οικογένειας. Είναι ευκαιρία στα γεύματα να γεμίζει το τραπέζι και να αρχίζει η κουβέντα! 
  • Να αποκτώ ενδιαφέροντα! Κάνω μία διαδικτυακή επίσκεψη σε μουσείο ή σε βιβλιοθήκη ή διαβάζω βιβλία για να ανοίξουν οι πόρτες του συναισθήματος και της γνώσης αφου οι πόρτες του σπιτιού πρέπει να μείνουν κλειστές κι εγώ μέσα. 
  • Να δείξω αλληλεγγύη κι ενσυναίσθηση, εφόσον αντιλαμβάνομαι πως ό,τι κάνω δεν επηρεάζει μόνο εμένα αλλά και τους γύρω μου. 
  • Οι πληροφορίες μου να προέρχονται από έγκυρες πηγές και να σκέφτομαι θετικά. 
Τέλος, αφήνω τον πλανήτη γη να κάνει ένα διάλειμμα και μαζί του κι εγώ. Έχω πλέον την πολυτέλεια να απολαύσω μικροπράγματα που πριν τα αγνοούσα εντελώς. 

Από τη στιγμή που καταλαβαίνω πως δεν μπορώ να αλλάξω κάτι στη νέα πραγματικότητα, προσπαθώ να προσαρμοστώ εγώ σε αυτή. Δεν χάνω την αισιοδοξία μου, την ενεργητικότητα και την δημιουργικότητά μου.

No comments:

Post a Comment